28 Augusti

dagen har vart fullspäckad. först no, sen frukost & lunch & därefter idrott - på ekhagen. osmidigt, men vi fick skjuts av jossans mamma! däremot kunde vi lika gärna stannat kvar på JB, och lämnat kläderna hemma. men har vi inte fått någon info, är det inte särskilt lätt att veta. vi satt alltså bara & pratade idag, sen slutade vi. jag, amanda & amy är ju lite oroliga för vissa saker på schemat, men det fixar sig, haha!

efter det tog vi bussen till a6 & jag gick upp till pappa med mina idrottskläder & datorväskan. -min söta syster har fixat en superfin åt mig som jag fick igår! med kontokortet i handen gick jag in på a6 & shoppade lite!
blev detta: en rosa hoodie, söta trosor & blondspray.

kvart i fyra körde pappa mig till jobbet (preem). vi hade personalmöte idag, och det var mycket nytt eftersom vi ska bygga om hela stället, men kul blir det. sedan gick vi igenom alla brand, rån & stöldregler om olyckan skulle vara framme, så nu känner jag mig riktigt läxad i det faktiskt.

nu har jag ätit & skrivit klart min svenskauppsats om linn! =) så nu blire ut & gå en sväng.
PUSS

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!