26 Augusti

hann inte med att uppdatera här igår, och har inte så värst mycket intressant att berätta heller, mer än att det var löning, och efter skolan shoppade jag & mamma en sväng, alltid bra att shoppa med henne. blev ett ar skor, en mössa, hårklämmor, plånbok.



idag i skolan fick vi våra små 'kjolar' med saxar, kammar, klämmor osv. sedan gick vi igenom shamponering idag igen, och sen fick jag mitt hår stylat av Josefin! Jag & hon har vart duktiga & bakat hela dagen, och nu har vi precis vart borta & solat. hon ska även sova här, så hon slipper buss hem & så :)

hörs imon, då slutar jag 11, superskönt.
pusss <3

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!