24 Augusti

idag var det då motorklubbarnas dag, vilket var helkul enligt mitt tycke ;)

vi åkte dit redan vid 10, och satte upp alla tält, ställde upp hojjar, och jag hjälpte till att fixa iordning från wicked.se ! jag & johanna (clabbes tjej) stog väl där mest tror jag, grabbarna höll till lite överallt! :) sen skulle jag & johanna kila in till donkan & äta, men mitt i lunchtid & långa köer, tog vi driven utanför istället =) annars hade vi gärna ätit hos dig linda!

dagen var lyckad. vi sålde ett gäng monster (dricka) & även nägra plagg. ända sedan morgonen hade de ansvariga, bl.a min pappa tjatat att jag skulle upp på scen & representera HMK & hämta ett stipendium åt linus, som kör för HMK. ingen aning om vem grabben var, skulle jag gå fram där. sa till dem att det var bättre att pappa gick upp, men då sa allihopa i kör att det skulle vara en snygg brud, haha. jag hade inget val. så jag sa åt dom att inte fråga en massa om linus, men det kom allt ett gäng frågor, haha. jag gjorde mitt bästa helt enkelt! vafan, man får bjuda lite på sig själv! rolf poängterade flera gånger att "en snygg brud vid namn tina" skulle hämta det där stipendiet, och när konferanciern (?) frågade vad som var det bästa med dagen, svarade rolf " att få krama en så snygg tjej " haha, jag höll på att skratta ihjäl mig där.

nog om det, bilder kommer. nu måste jag sova, skola imorron!
puss & godnatt!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!