23 Augusti

TAKIDA var helt loveliiie.

så jäklar kul hade vi, hela kvällen igenom. det får jag tacka mina vänner för :) jag & josefin gick in på coop efter skolan, handlade allt till kvällen, sen åkte vi hem till henne. fixade mat & fixade oss, evelina kom också. åt gott, och drack gott. förferren började alltså hos josefin! vi trodde ju att takida skulle vara där vid 20.00, men nej, inte förräns 22.30, så då åkte vi en sväng till emma & co, till förferre nr.2 ;) mycket trevligt! sedan därifrån till huskvarna.

kan ju inte säga att takida är mina största fans direkt, men fan vad bra de var live! och typ 3000pers, man träffade massa man kände! efter det gick vi en sväng till piren, vi skippade efterfesten. sedan åkte jag & josefin hem till henne, och sov.
hon skulle med tåget hem vid 9, så jag tog bussen hem :) tack alla underbaringar för igår! ♥

idag är det 'dagen efter' för både mig & pappa, haha. nej, det är lugnt för mig faktiskt, men sega är vi båda. ska ta mig en varm dusch och sen ska jag in till stan en sväng & träffa joanna! sen ikväll blire att träffa alla brudarna ifrån 9D!

hörs sen, återkommer med bilder!
PUSS

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!