21 Augusti

hej på er!

hann inte uppdatera igår, så tänkte ta lite djupare idag ;)

tisdag: dagen då vi började. trodde klassen skulle bli ganska grupperad. det var en ganska lugn dag, vi fick ut 2 dockor var, och massa info, sen hämtade vi våra datorer!

onsdag: vi fick jobba tillsammans med floristerna, som är i samma hus som oss frisörer. då blev vi indelade rakt av klasslistan, och då släppte de flesta grupperingarna. vi jobbade 2 frisörer & 1 florist, gjorde frisyrer på varandra, och floristen fixade blommor till håret! superkul var det! sedan blev det fika & så med floristklassen.

efter skolan gick josefin & jag på a6 en sväng, hon skulle bjuda mig på mat! så när hon frågade mig inne på coop vart köttfärsåsen var, gick jag till burkmaten, haha, och då skrattade hon åt mig, och undrade vad jag trodde om henne egentligen! haha. vi åkte hem till hennes lägenhet sen, och josefin var en riktig klippa på att laga mat, och riktig köttfärssås fick jag, ingen burkmat! mycket trevlig dag =)

torsdag /idag: världens roligaste jannike var i farten i morse. när jag & linn sa hejdå till jannike, hörde vi en smäll. då gick hon och pratade med oss, och såg inte vart hon gick förrens det small till rakt in i lyckstolpen, hahah. vad vi skrattade, ni skulle sett ;) vi hade våran första no-lektion med idag, och läraren var ju asgoo. sen info om idrotten, sen hem.

imorron blire TAKIIIIIIIIIDA & Backyard Babies! och jag är SÅÅ taggad nu! tagga grabbar ;)


åker direkt till josefin efter skolan imorron, sen kommer evelina, så ska vi laga mat, ladda upp osv. sen sover jag hos josefin! hör av er om ni ska till takida!
pussnatti / t.dahl

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!