17 Augusti

sista dagen jag jobbade idag på lovet. har även bytt bort helgen, för då blir det TAKIIIIIIDA! taggad så in i är jag!

i fredags blev det fika med cicci, hur mysigt som helst! och på kvällen träffade jag jonna, sedan gick vi bort till frida, där massa goa brudar var! efter det blev det taberg, hahaha kan inte sluta skratta. ska berätta en tragedi för er imorron.

lördag blev det jobb på morgonen. sedan hem & sen åkte jag in till josefin! vi gick & fikade på claras, och satt och pratade i timmar :) supergoo tjej =) känns hur bra som helst nu att börja faktiskt! bitarna faller på plats så att säga.

vi hörs imon, måste vänja mig vid tidig läggning nu (;
pussnatti ♥

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!