15 Augusti

Får ju välkomna mina nya läsare =)

idag har jag träffat cicci, hur mysigt som helst. vi träffades på stan & strosade runt bland affärerna, sedan blev det fika på Johans. supermys! =) <3

jo, har tagit min andra spruta idag (av tre), vaccinet mot livmoderhalscancer. jag är inte känslig mot sprutor, men de känns ju kan man säga! bara en kvar nu, som ska tas om 4månader!



sen till en annan kul grej, jag & pappa har vart & ställt dit Tonis cross på a6 köpcentrum, det ni ;) haha. så har ni vägarna förbi kan ni väl kolla om den står kvar, man vet ju aldrig om någon blir lockad ;) checka in tavlan &så, haha, foto tina dahl klämde jag in på ett hörn! en tuff bil, och en gookart ställdes även dit, allt detta för att det är motorklubbarnas dag på a6, på coop forums parkering nästa söndag! sånt är bra för motorsporten! stannade kvar och fotade en massa, och väntade tills gookarten kom, då fotade jag lite till. hann med att utvidga mina kontakter lite med! (:
fick med mig 3 linnen, 1klocka & en rosa penna hem! sprang även på erika ifrån bästa 9D på a6. Och en klassfest SKA allt bli av! =)



ikväll blir det kanske vätterfesten, får se lite. ska ju upp & jobba vid 8 imon. snart kommer mamma, och då ska vi hämta ett paket =)



see you later! / T.

Kommentarer
linda

pluttan! vad söt du är!!

2008-08-15 21:09:20
URL: http://lindamadsen.blogg.se/
Erika

Kul och träffa på dig (:

och ja vi SKA ha klassfest ;)

2008-08-16 11:14:03
tina

linda: tack sötnos!!



erika: JA, det måste vi verkligen, saknar det redan! <3

2008-08-16 12:26:35
URL: http://tinadahl.blogg.se/
Stina

Jag röstar också för klassfest! Känns som en evighet sen man träffade alla ju! :(

2008-08-16 14:08:36
tina

stina: JAAAA, nu har vi en till på våran sida! härligt stina =)saknar med 9D!

2008-08-17 22:02:01
URL: http://tinadahl.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!