14 Augusti

tjeeena, tina dahl här.

nyss hemkommen från huvudstaden (sthlm).
vi åkte ganska tidigt upp imorse jag och toni, och fick med oss det vi skulle, sedan stannade vi på max & åt, sen glass, godis & massor med onyttigt. & massa prat såklart.

kläderna jag beställt fick jag sms om att de kommit, så jag & mamma ska ner och hämta dom sen. dessutom så fick jag min jacka idag, som jag glömde hos mina kusiner på midsommar! haha. men nu är den här, och det tackar jag för!

känner att mitt dansberoende börjar bli starkare, haha. känner faktiskt att jag är i behov av att träna lite, och att börja på en till dans, om min inte fortätter, vilket jag verkligen hoppas på. sitter desperat & kollar efter möjliga danskurser i medborgarskolans katalog, men jag vet att ingen har sådan dans som mikaela ändå... :(



nej hörni, nu ska jag dra en film, sen blir nog kvällen lugn, är supertrött.
see you ♥

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!