13 Augusti

imon (idag) blir det stockholm med brorsan :) han ska dit på ett litet ärende som jag inte kan ta upp här, men han ville ha med mig, så han slipper åka så långt själv!

snart är det fredag, då ska jag träffa ciccigumman! vi sköt upp det en dag, eftersom jag skulle till stockholm! längtar till att träffa goingen :)

idag har jag spenderat min dag med linn! vi har bakat kladdkaka & pratat! myyys. vi är supertaggade till frisör faktiskt :) dessutom ska det bli roligt att gå med josefin :) frisör & JB ska bli kul, men samtidigt kommer jag sakna, och saknar redan flahultskolan, 9D, och alla så sjukt mycket, men vi ska inte tappa kontakten, nej det ska vi inte, för det har vi ju lovat.....

detta fotot är dock ett år sen, då mitt hår var mörkt! 9D ♥


& en lite nyare bild, suckfotot. som är det hemskaste skolfoto jag någonsin fastnat på!
9D ♥



skolavslutningen! dock inte alla i klassen (killarna!).. 9D ♥




time to bed! / T.


Kommentarer
Erika

9D ! <3

Kommer sakna så sjukt mycket!

2008-08-15 17:43:50

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!