11 Augusti

välkomna välkomna!

kände att jag ville förnya mig lite! har ni några tips får ni gärna slänga in en kommentar här eller på något annat vis =) tänkte börja med att berätta lite om mig själv, för er som inte vet så mycket.

Tina Annie Louise Dahl är mitt riktiga namn. Jag är född -92 i Jönköping, & där jag bor än idag. Kan väl kalla mig själv en glad & utåtriktad person, som oftast inte gör små problem till stora. I min familj är vi 5pers, alltså Mamma, Pappa, Toni, Sofie & Jag. Toni är 27 & Sofie 25, så jag är alltså en sladdis. När jag inte är hemma med kompisarna på helgerna, så jobbar jag på en Preem-mack, eller så är jag på motocross. Min bror (Toni) tävlar nämligen i motocross, och det är bland det roligaste jag vet att vara med honom, vilket jag är på alla tävlingar jag har möjlighet till!

Jag har även dansat sedan liten. Detta året har det vart lugnt, eftersom min danslärare var i USA. Dans är verkligen jättekul, och det går inte en dag utan att jag dansar. Annars kan jag väl inte kalla mig träningsnarkoman direkt!

Min absolut bästa vän är Evelina, barndomsvän & en tjej jag absolut inte skulle klara mig utan. Jag har många underbara vänner som verkligen är värda att nämna, men måste dra en gräns, så ni vet vilka ni är! ♥

Om ungefär 1 vecka börjar jag första året på gymnasiet. Jag har valt inriktning frisör, och skolan är John Bauer Gymnasiet i Jönköping.

Nu vet ni lite om mig, är det något mer ni vill veta, så är det bara att fråga!


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!