MY STARS

lite tuff dag om jag får säga det själv. uppe innan tuppen, vid 06, sen i skolan till 11, sen direkt ner till jobbet och jobba till 19. men bra, har betalt lite skulder till min kära syster idag, som förövrigt har gått ett steg längre i karriären, grattis sofie! ♥
imon blire skola, orienteringen längtar jag verkligen till, för det är ju såååå kul!!!! ellerhur. sen jobba -19. lite jobbigt att jag måste läsa ut 200sidor i min bok tills på fredag, ser ni någon lucka för den tiden? det gör inte jag.

planera med evelina på fredag, ni hör ju själva hur bra det låter! plus att jag får tillbringa hela min helg tillsammans med min stjärna. och nästan hela helgen med min andra stjärna, josie! och fler stjärnor, ni fattar vinken, haaa? ;)
nehe, 'pension'sfrukten väntar på mig i köket, josses och min nya favorit! hah
pusspåååt

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!