LEN SOM EN BARNRUMPA

precis vad jag är. babylen i ansiktet efter att vi vart på mary kay-kväll hos madde i tisdags, och jag köpte med mig rengörings och fuktkräm hem. bra där, det gillar vi. två krämer för 700 sved lite på konton, men nu börjar jag tycka att det var värt det. förstår om ni tycker jag är sjuk.

imon har vi nationella. sen träffa evelina och josie. gött. jobbade idag, fick ringa polisen wihohiii. blev dönervös när jag hörde signalerna i luren, men ändå tog jag på mig uppdraget, jag ville ju prata med farbror blå. det gick bra, mycket bra.

godnatt dårå!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!