Långfredagen

jobbade idag, och att jag jobbade över nästan en timma gör ju inget. tjänar ju bara lite mer kosing liksom! mycket på jobbet idag, och jag hade kassan hela dagen. skönt, jag gillar det.
när jag kom hem slängde jag av mig kläderna, drog på mig bikinin och shortsen och stekte på altanen, jobbade på brännan lite. hur skönt som helst. sen kom toni och jörgen, toni hällde ett glas vatten över mig, där ser man att han verkligen tycker om sin syster!



igår var vi och firade ella, pyjamaspardeeeeey var det. mycket trevligt tjejer!
nu ska jag packa grillväskan, sen blire upp till åsa och grilla!
puss

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!