Can you fix me?

satt ute i solen lite innan, vilket underbart väder. jag mår bättre, men huvudvärken vill inte släppa taget om mig, känns som jag står och dunkar huvudet i en tegelvägg för tillfället. men ipren ska nog ordna upp det hela imon.

sista dagen på praktiken imon, även att jag tycker det är kul, så är det långa dagar och jag är supertrött, så ska bli ganska skönt faktiskt. dock blir det mycket jobb på mitt andra jobb under lovet. men pengarna behöver fröken dahl extremt mycket, så det är ju bra.

fröken höglund klippte mig igår med, väldigt behövligt kan jag lova. klippte även henne lite! hon kan känna sig stolt, för hon är den enda förutom min frisör som fått sätta saxen i mitt hår de senaste 9 åren, men jag litar ju på henne ;)


nu ska jag sova, så jag orkar med morgondagen!
godnatt

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!