ARGGGGGGGGGGG

nu kokar det inombords. tina är förbannad, jävligt förbannad. nu, när jag stått ut med den jävla gamla nokiamobilen i 2,5  veckor, så får jag fram genom att  JAG skickade ett mail till elgiganten, och svaret är att jag ska betala för att få tillbaka min telefon ens. för de säger att jag har hällt vatten i den, fan heller att jag har hällt vatten i min telefon, vad tror dom? aaaaaaaaaaah

så jag ska betala typ 500 spänn för att få tillbaka den ens - olagad. den är ju min vafan, dom kan ju inte bara ta den? plus att dom sa: "och om du inte vill betala för att få tillbaka den så kan dom SKROTA den åt dig, gratis!" åååååh vad omtänksamt, som om om jag inte kunde slängt den i papperskorgen själv helt jävla gratis. PRECIS

LG kan dra. aldrig mer en LG-telefon. ingen touch heller. om man köper en telefon för 5000 och lämnar in den, så ska jag betala ytterliggare 500 för att få tillbaka den, sen ska jag köpa en ny telefon för några tusen till. FUCK YOU

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!