6 April

dags för uppdatering!
i fredags var det sista dagen på praktiken, de hade ju en visning och vi gjorde iordning modeller, sminkade och uppsättningar! sjukt kul, sen var visningen med mingel osv. på ett möbelföretag! var där och jobbade från 9-21, och det kändes. speciellt på mitt andra jobb dagen efter. jobbade 11-18, sen hem och grillade, slingade & klippte kalufsen på brorsan!

la mig halv 1, gick upp halv 5, och då åkte vi ner till kristianstad för där var det crosstävling, jag var helt död som ni förstår och jag levde på mitt kaffe. gick väl sådär för toni, han blev påkörd i första, i andra blev han 8:a & i tredje 7:a, han hade liten hoj dock, så rätt bra ändå :)

idag har det blivit jobb 7-15. sen kom evelina, och sen kom emil & fidde hit och hälsade på när de ändå hade svängarna förbi! :)

sängen skriker efter mig, bäst jag får den sluta gnälla.
jobb imon, sen stan.
puss


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!