29 April

inte vad jag förväntat mig, inte bra.
linny var tillbaka i skolan idag iallafall, skönt det. stackarn har ju haft hjärnskakning! & inatt hade jag nattbesök av min kära josie. vi var ute och gick i nästan 2 timmar igår, och sen hade mamma gjort kaka till oss! mys :)
nationella eng muntligt idag, jag & linkan gjorde det bästa av situationen liksom! sen hem, och sen har jag legat ute på altanen i bikini och stekt. gött.

på tal om helgen, så var den rättså lyckad. vädret i topp, josie där och resten av crossfolket likaså, underbart. jag gillar´t. elin vann båda, grattis bruden! ska ladda upp lite bilder om en liten stund tänkte jag!


puss


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!