20 April

mamma blev supernöjd med sitt hår, och likaså jag, tyckte det blev jättebra faktiskt. både kunden och frisören nöjda alltså. erika blev snygg i håret hon med, trots att linn skrämde upp henne, haha. linn och jag var på vårat bästa humör resten av dagen, som kanske vissa av er märkte, haha. du är för go.
glömde berätta att vi var hos sandra med tjejerna från jobbet i fredags med. vilka underbara brudar säger jag bara! mycket trevligt.

old pic:


har fått låna en telefon från pappas jobb nu, en fin nokia som skulle vara perfekt för någon vid namn tina. plus att pappa fixade så att jag fick tillbaka min gamla LG utan att betala, haha, han är bra han.

nu:
- färga ögonbrynen
- äta
- läsa ut en bok (!)
- städa (bombnedslag)
- prova jeans (nyinköpta)
- SOVA

pusspåååt

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!